• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ORBEA Orbea Maantie sähköpyörä Gain M31e 1x Tanzanite Carbon View Matt/Carbon Raw

Orbea Maantie sähköpyörä Gain M31e 1x Tanzanite Carbon View Matt/Carbon Raw
Kuvaus

Huippuluokan hiilikuitupyörä joustavalla ja erittäin tehokkaalla sähköavustuksella 

Vaikuttava Orbea Gain M31e 1X on huippuluokan pyörä, jossa on tyylikkäästi integroitu sähköavustus, keskittyen korkeisiin nopeuksiin, tehokkaaseen liikkumiseen ja maksimaaliseen kestävyyteen. Potentti sähköavusteinen 1x-voimansiirto tekee tästä erittäin voimakkaan maantiepyörän, jolla voit helposti matkustaa pitkiä matkoja kuluttamatta kaikkea arvokasta energiaasi, ja joka ikuisesti muuttaa näkemyksesi pyöräilystä. Mahlen tehokas mutta joustava käyttöjärjestelmä antaa sinulle paljon lisävoimaa silloin kun sitä tarvitaan eniten, täydellinen ankarassa vastatuulessa tai kun haluat pitää saman korkean tempon kuin huomattavasti nuorempi tallikaveri, mutta et huomaa sitä ollenkaan, kun se ei ole käytössä.

Avaimet menestykseen!

  • Mukava gravel-pyörä tehokkaalla ja elegantisti integroidulla sähköavustuksella, joka voi myös toimia kilpapyöränäsi
  • Hiilikuiturunko (OMR) nykyaikaisella geometrialla, joka keskittyy mukavuuteen, kestävyyteen ja tehokkuuteen
  • Mahlesta peräisin oleva tehokas sähkömoottori (X20), joka painaa vain 3,2 kiloa mutta antaa 55 Nm vääntömomentin
  • Tyylikkäästi integroitu akku (350 Wh) tarjoaa paljon ympäristöystävällistä voimaa, jota voidaan täydentää Range Boosterilla (180 Wh)
  • Tehokas 1x-voimansiirto, jossa on 12 langatonta vaihdetta SRAMilta (Rival XPLR eTap AXS) laajalla välityksellä
  • Hydrauliset levyjarrut tarjoavat voimakasta jarrutustehoa sääolosuhteista riippumatta
  • Kestävä kiekko, jossa on alumiinivanteet, varustettuna 35 mm leveillä renkailla Pirelliltä (Cinturato Gravel H) 
  • Pyörä sietää jopa 35 mm leveitä renkaita, mikä lisää edelleen sen kulkukelpoisuutta
  • Superclean kaapelireititys, erinomainen siisti cockpit ja tyylikkäästi integroitu valaistus sekä edessä että takana 

Huippuluokan hiilikuiturunko nykyaikaisella geometrialla

Rungon muodostaa huippuluokan täysin hiilikuitu (OMR - T800 hiilikuituvahvikkeet) nykyaikaisella geometrialla, joka keskittyy mukavuuteen, kestävyyteen ja tehokkuuteen, mikä käytännössä tarkoittaa urheilullista asentoa, joka varmistaa samalla hyvän näkymän ympäristöön. Lisäksi siinä on samaa huippuluokan hiilikuitua oleva etuhaarukka, joka vaimentaa tärinää ja hallitsee epätasaisia kohtia, pitäen pyöräilyn vakaana kaikilla pinnoilla. 

Tehokas sähköavustus dynaamisella voimansiirrolla minimalistisessa muotoilussa 

Voima tulee minimalistisesta mutta tehokkaasta voimayksiköstä, jonka sydämenä on korkealaatuinen takanapamoottori, joka tuottaa 55 Nm vääntömomentin, ja yhdistettynä tehokkaaseen 353 Wh akkuun ympäristöystävällistä voimaa, antaa sinulle noin 140 km:n toimintasäteen. Lisäksi sinulla on mahdollisuus ostaa Range Booster, joka nostaa toimintasäteen noin 200 km:iin. Tehokas napamoottori reagoi nopeasti ilman yhtään nytkähdystä tai epätasaisuutta, ja se toimii yhdessä tehokkaan 1x-voimansiirron kanssa, jossa on 12 langatonta vaihdetta, tarjoten uskomattoman sujuvan voimansiirron tunteen.

Siinä on selkeä pieni näyttö, joka näyttää olennaiset tiedot reaaliajassa ja moottoria ohjataan helposti käsiteltävällä napilla, joka on mukavasti sijoitettu. Hallintapaneelissa on useita eri käyttötiloja ja se antaa selkeän kuvan tehon käytöstä, järjestelmä on myös yhteensopiva omistetun sovelluksen kanssa, joka lähettää tietoja langattomasti. Sekä akku että moottori ovat tyylikkäästi integroituja, ja toisin kuin useimmat muut sähköavusteiset voimansiirrot, järjestelmässä on kaksoiseturattaat, mikä varmistaa vaikuttavan leveän vaihteen.

Vauhdikkaat kiekot yhdistettynä tehokkaisiin levyjarruihin

Sen tukevat alumiinivanteilla varustetut kiekot tunnistetaan upeasta nopeuden ilosta, joka todella näkyy, kun lennät kitkatta pitkillä suorilla. Koska renkaat ovat pitävää 35 mm leveää, sinulla on myös mukava ajomukavuus ja hyvä kulkukelpoisuus epätasaisilla pinnoilla.  Ja koska se viihtyy kovissa nopeuksissa, siinä on hydrauliset levyjarrut, jotka varmistavat voimakkaan jarrutustehon ympäri vuoden, riippumatta siitä, sataako vai onko loskaista. 

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0119002-Q396
EAN-koodi-
TuotemerkkiORBEA
VäriTanzanite Carbon View Matt/Carbon R
Tuotenumero0119002
Tekniset tiedot
PersonointiMaantiepyöräily
TuotesarjaOrbea Gain M31E 1X
MallisarjaOrbea Gain
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Vuosimalli2024
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Valmistajan tuotenumero-
Valmistajan väriTanzanite Carbon View Matt/Carbon Raw Gloss
Runkosetti
Runkokoko-
RunkoOrbea Gain Carbon OMR monocoque structure, Integrated Seat clamp with STVZO light, ICR cable routing, Thru Axle 12x142mm rear, thread M12x2 P1, Flat Mount disc, 700x35 max tyre, BB386 EVO, Mahle X20 AMC plug.
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Hiilikuitu
EtuhaarukkaGain OMR carbon fork, 700x35 maximun tyre, Flat Mount disc, Thru Axle 12x100mm, thread M12x2 P1
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Runko
Haarukan materiaaliHiilikuitu
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

29" (tuumaa)
Kiekot
KiekotAlloy, Tubeless, 700c, 21c
TakanapaOrbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite
EturengasPirelli Cinturato™ Gravel H 700x35c TLR
TakarengasPirelli Cinturato™ Gravel H 700x35c TLR
Renkaan koko35-622
Voimansiirto
VaihtajatSRAM Rival eTap AXS
TakavaihtajaSRAM Rival XPLR eTAP AXS
KampisarjaSRAM Rival 1 Dub Wide 40t
KetjuSRAM Rival 12-Speed
RataspakkaSRAM XG-1251 XPLR 10-44t 12-Speed
Komponentit
EtujarruSRAM Rival eTap AXS
TakajarruSRAM Rival eTap AXS
OhjainlaakeriFSA 1-1/2" Integrated Aluminium Cup
SatulatolppaOC Performance XP10 Carbon, 27.2mm, Setback 0
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

1x12
Vaihdevipu sarjaSRAM RIVAL eTap AXS
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
SRAM Rival XPLR eTAP AXS
Moottori
MoottoriMahle X20
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Takapyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
55Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
SähköjärjestelmäMahle
Akku
AkkuMahle iX350 36V 353Wh
Akkutyyppi-
Akun sijaintiSisäpuolella
Irrotettava akkuEi
Akkukapasiteetti (Wh)-
Jännite36 V
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöMahle Pulsar ONE
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiEi
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotRear position light, on saddle clamp, COB Led, On/Off, 12 Lumen. STVZO
SatulaFizik Aliante R5
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Orbea Gain M31E 1X

Orbea Maantie sähköpyörä Gain M31e 1x Wine Red Carbon View
6 364,36 €
Loppuunmyyty
Saatavana useita vaihtoehtoja
Orbea Maantie sähköpyörä Gain M31e 1x White Chic-Metallic Green Artichoke
6 364,36 €
Loppuunmyyty
Saatavana useita vaihtoehtoja
Orbea Sähkömaantiepyörä Gain M31e 1x Harmaa
6 758,93 €
Loppuunmyyty
Saatavana useita vaihtoehtoja

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO