• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

CARGOBIKE Laatikkopyörä Cargobike Classic Musta One Size

Laatikkopyörä Cargobike Classic Musta One Size
Kuvaus

Sähköavusteinen uskollinen palvelija, jota on kehitetty ja hiottu yli kaksitoista vuotta

Testattu työhevonen Cargobike Classic on arvostettu tavarapyörä, josta on tullut Ruotsin myydyin tavarapyörä kautta aikojen. Hyvin rakennettu ja vakaa kolmipyörä, johon mahtuu jopa neljä vyöllä varustettua lasta ja jos tarvitset enemmän tilaa tavarankuljetukseen, istuimet on helppo taittaa ylös (yksi penkeistä toimii myös lukittavana säilytyslaatikona). Lähes huoltovapaa Bafang-sähkömoottori on asennettu takapyörään, ja se tarjoaa noin 20-40 kilometrin toimintasäteen riippuen ulkoisista olosuhteista. Tämä on helposti hallittava tavarapyörä, joka tulee olemaan perheen luotettavin tunnelman nostattaja, päivittäinen matka päiväkotiin muuttuu suosikkiseikkailuksi, viikonlopun ostokset hoituvat leikiten ja perheen retki uimarannalle voi nyt helposti toteutua.

Menestyksen avain!

  • Mukava, vakaa, turvallinen ja helppokäyttöinen 3-pyöräinen tavarapyörä, jossa on erinomainen vakaus matalan painopisteen ansiosta
  • Laatikko, johon mahtuu neljä vyöllä varustettua lasta ja ylös taittuvat istuimet vastaavat helposti perheen kaikkiin kuljetustarpeisiin
  • Lastilaatikon pituus on 91,5 cm, leveys 61,5 cm ja korkeus 49,5 cm, ja se kestää jopa 100 kg:n kuorman
  • Ketteryys ja hallittavuus tekevät siitä helppokäyttöisen ja sujuvan, vaikka sen koko on 210 × 86 × 110 cm
  • Luotettava Bafang-takapyörämoottori, jossa on 45Nm vääntömomentti ja sujuva ajotuntuma 
  • Akku (468Wh), jossa on sisäänrakennettu takavalo, on sijoitettu tavaratelineeseen ja antaa noin 20-40 kilometrin toimintasäteen
  • Vaihdejärjestelmä koostuu Shimano 6 vaihteesta, joissa on laaja vaihdealue 
  • Pysty ajoasento antaa sinulle selkeän näkymän ympärillä tapahtuvista asioista
  • Hydrauliset levyjarrut edessä ja takana, helppo käsitellä ja luotettava toiminta
  • Robustit 24/20-tuumaiset renkaat, joissa on pitävät kumit ja luotettava puhkeamissuoja 
  • Se on yksi harvoista tavarapyöristä maailmassa, joka on sekä SGS- että TÜV-hyväksytty

Vankka runko, joka asettaa sekä mukavuuden että toiminnallisuuden etusijalle

Runko koostuu vakaasta, matalarakenneisesta kehyksestä, jossa on geometria, joka painottaa ketteryyttä, selkeää näkyvyyttä ja luotettavaa etenemistä. Toisin sanoen, siinä on mukava pysty ajoasento, joka varmistaa, että voit nauttia ympäristöstäsi, kun poljet eteenpäin ilman kitkaa omassa tahdissasi. Kolmipyöräisellä tavarapyörällä on perusominaisuudet, jotka tekevät siitä soveltuvan raskaille kuormille, ja siksi pyörät on vahvistettu voimakkailla kaksinkertaisilla alumiinivanteilla. Siinä on myös leveät renkaat, jotka tarjoavat paremman vakauden ja varmistavat, että se selviytyy sekä epätasaisuuksista että kuopista säilyttäen korkean mukavuustason. Arvokas lasti vaatii myös tehokkaat jarrut, joten sen hydrauliset levyjarrut tarjoavat sekä tasaisen ja voimakkaan jarrutustehon että lyhyen jarrutusmatkan.

Luotettava sähköavustus tekee pyörästä sekä käyttäjäystävällisen että helppokäyttöisen

Teho tulee takanavan sisään asennetusta harjattomasta sähkömoottorista, joka tuottaa 45Nm vääntömomentin. Sitä ajaa voimakas akku, joka on sijoitettu tavaratelineeseen ja se tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä raakaa voimaa, mikä tarkoittaa noin 20-40 km:n toimintasädettä riippuen ulkoisista olosuhteista. Sähkömoottori toimii saumattomasti yhdessä Shimanon 6 ulkovaihteen kanssa, jotka kestävät sekä sähköavustuksen että hieman raskaampien kuormien aiheuttamat lisäkuormat.

Korkea varustelutaso tekee elämästä satulassa huomattavasti helpompaa

Yleinen varustelutaso on antelias: laadukas valaistus, joka varmistaa, että näyt selvästi, vankat lokasuojat, jotka mahdollistavat pyöräilyn säästä riippumatta, takateline, täysin kattava ketjunsuoja sekä mukava komfortisatul, joka tekee ihmeitä pehmeille osillesi.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero01332970119OS
EAN-koodi7350097560813
TuotemerkkiCARGOBIKE
VäriSvart
Tuotenumero0133297
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Vuosimalli2024
Paino (valmistajan mukaan)-
Valmistajan verkkosivutwww.cargobike.se/produkt/cargobike-classic-electric-hydraulic/
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
165-200cm
Sopii pituudelle (cm)165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190, 190-195, 195-200
Valmistajan tuotenumero1270
Valmistajan väriSvart
Runkosetti
Runkokoko20"
RunkoStål
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Teräs
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Runko
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

-
Kiekot
KiekotDubbelbottnade ekerfälgar
EtunapaAluminium
TakanapaAluminium
EturengasKenda
TakarengasKenda
Renkaan koko47-406, 50-507
VanteetAluminium
Voimansiirto
VaihtajatShimano SiS 6 växlad
TakavaihtajaShimano SiS 6 växlad
Keskiölaakeri122x68mm
KampisarjaBafang
KetjuKedja
RataspakkaShimano
Komponentit
EtujarruDubbla hydrauliska Bengal
Jarrulevy edessä180 mm Bengal
TakajarruHydraulisk Bengal
Jarrulevy takana180 mm Bengal
OhjaustankoStyre på frontlåda
SatulatolppaJa
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

6-vaihteinen
Moottori
MoottoriH400
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Takapyörä
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
45 Nm
SensoritKadenssi
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

40 km
SähköjärjestelmäBafang
Akku
AkkuSamsung/LG
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiTavarateline
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika4 h
Akkukapasiteetti (Wh)468
Akkukapasiteetti (Ah)13
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiKyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
Näyttö-
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiEi
Avustustasot1, 2, 3, 4, 5
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotFram och bak
LokasuojatIngår
TavaratelineJa
LukkoFinns som tillbehör
Kädensijat/tankonauhatVadderat styre
PolkimetWellgo
SatulaQuickrelease
MuutRingklocka
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO