• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

MONTY Monty eCargo Bicycle V6 Strada St 26 White

Monty eCargo Bicycle V6 Strada St 26 White
Kuvaus

Kompakti rahtipyörä, jossa on urheilullinen sähkömoottori ja korkealuokkainen laatutuntu 

Kompakti Monty V6 Strada ST  on sähköavusteinen rahtipyörä, jossa on perinteinen geometria ja vahva premiumtuntu. Ensi silmäyksellä se saattaa näyttää aivan tavalliselta pyörältä, mutta se voi kuljettaa jopa 70 kiloa lastia vahvistetulla takatelineellään ja lisäksi 15 kiloa lastia tukevassa etukorissaan. Sen suljettu voimansiirto yhdistettynä voimakkaaseen keskiömoottoriin tuottaa runsaasti voimaa riippumatta siitä, kuinka paljon wattia jaloissasi on jäljellä. Pyörän moderni muotoilu matalalla rungolla on ehdottomassa eturintamassa, ja tukevien, suurella tilavuudella olevien renkaiden ansiosta on erittäin helppo liikkua katujen, tori-alueiden ja kujanvarsien läpi. Pyörä toimitetaan alusta alkaen tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla ja kaikella tarvittavalla varusteella, jotta voit hoitaa paljon asioita sään olosuhteista riippumatta.

Menestyksen avain!

  • Kompakti rahtipyörä, jossa on tehokas sähkömoottori ja oikea tasapaino käytännöllisen toimivuuden ja läpäisevyyden välillä
  • Tehokas sähkömoottori BH:lta (1E-36V), joka tuottaa jopa 80 Nm vääntömomentin
  • Akku, joka on täysin integroitu vaakaputkeen, kokonaiskapasiteetti 540 Wh ja antaa kantaman jopa 90 km
  • Täysin suljettu voimansiirto, jossa on 11 Shimano (Alfine) napavaihdetta, jotka eivät käytännössä koskaan jumitu
  • Vahvat 26-tuuman renkaat, joissa on 2,15" leveät laaturenkaat Schwalbelta (Big Ben Plus)
  • Hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT200), jotka toimivat kaikissa sääolosuhteissa
  • Vankka kaksinkertainen tuki, joka tarjoaa tukevan perustan, täydellinen silloin, kun lastaat pyörääsi
  • Vahvistetut takatelineet ja tukevat etukorit tekevät pyörästä todellisen kuormajuhta
  • Varustettu teleskooppisatulatolpalla ja säädettävällä ohjainkannattimella, jotta se voidaan mukauttaa eri pituisille pyöräilijöille
  • Voit myös lisätä koreja, laukkuja, lastenistuimia, telineitä jne., jotka ovat yhteensopivia kätevän MIK-järjestelmän kanssa

Ekstratukeva alumiinirunko modernilla mukavuusgeometrialla 

Runko koostuu tukevasta korkealuokkaisesta alumiinista valmistetusta rungosta, jossa on perinteinen geometria, joka on sekä mukava että antaa sinulle täyden näkyvyyden ympäristöön. Rungon modernit muodot ovat toimivia ja se herättää epäilemättä paljon huomiota. Se on lisäksi varustettu sekä teleskooppisesti säädettävällä satulatolpalla että säädettävällä ohjainkannattimella, jotta se voidaan helposti mukauttaa 155-190 cm pituisille pyöräilijöille.

Urheilullinen keskiömoottori, jolla on voimakas vääntömomentti ja sujuva ajokokemus 

Teho tulee urheilulliselta sähkömoottorilta, joka tuottaa jopa 80 Nm vääntömomentin ja jota käyttää integroitu akku, joka on sijoitettu suojattuun paikkaan vaakaputkessa. Akku tuottaa runsaasti ympäristöystävällistä voimaa, mikä antaa sinulle kantaman jopa 90 km ja enintään 25 km/h nopeuksia. Sähkömoottorilla on todella hyvä tuntuma, mutta aivan yhtä vakuuttava on sähkömoottorin dynaaminen ajotuntuma joka polkaisussa.

Erittäin sujuva voimansiirto koostuu lisäksi 11 täysin suljetusta napavaihteesta, jotka eivät käytännössä koskaan jumitu ja joilla on välitys (409%), jossa keskitytään korkeaan tehokkuuteen ja luotettavaan toimintaan. Lisäksi näytössä on selkeät indikaattorit, jotka näyttävät, mikä käyttötapa on valittu hetkellä. Hallitset kaikkea helposti käsiteltävän ohjaimen kautta, jolla on helposti saavutettava sijoitus ja jonka muotoilu on suojaava, jos onnettomuus sattuu kohdalle. 

Vankka rengassarja, jossa on suorituskykyiset renkaat sekä tehokkaat levyjarrut 

Rengassarja, jossa on vahvistetut alumiinivanteet, rullaa tehokkailla 2,15" renkailla, jotka takaavat tehokkaan kulun. Kun vauhti kasvaa, jarrutusteho on entistä tärkeämpää, ja siksi pyörässä on hydrauliset levyjarrut, jotka varmistavat huipputason jarrutustehon vuoden ympäri, sääolosuhteista riippumatta (onko päivä sateinen, mutainen tai loskainen). 

Se, että pyörä on lisäksi varustettu alusta alkaen suurimmalla osalla tarvittavista varusteista, on mielestämme ylimääräinen bonus, eikö totta? Pyörään kuuluu sekä lokasuojat, tavarateline, kori, tuki, ketjusuoja, teleskooppisatulatolppa, valot järjestelmä ja runkolukko, jotka toivottavasti varmistavat, että Montysi pysyy turvassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero01212510129AA
EAN-koodi8413616976423
TuotemerkkiMONTY
VäriVit
Tuotenumero0121251
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaMonty V6 Strada
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Vuosimalli2024
Paino (valmistajan mukaan)34 kg
Valmistajan verkkosivutwww.montybikes.com/?lang=en
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
165-200cm
Sopii pituudelle (cm)165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190, 190-195, 195-200
Valmistajan tuotenumeroMC635CWCMD
Valmistajan väricobre_white_cobre
Runkosetti
Runkokokom
RunkoStep-through
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaOversized, Alloy, Tapered, 9mm
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Runko
Haarukan materiaaliAlumiini
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

26"
Kiekot
KiekotAlloy, 26", Double Wall
EtunapaShimano
TakanapaShimano Alfine SGS7001, 11sp
EturengasSchwalbe Big Ben Plus, 26"x2.15
TakarengasSchwalbe Big Ben Plus, 26"x2.15
Renkaan koko54-559
Voimansiirto
VaihtajatShimano Alfine SLS700, 11sp
TakavaihtajaShimano Alfine 11sp Internal Gear Hub
KampisarjaAlloy, 170mm, 38T
KetjuKMC Z1e
RataspakkaAlfine Sprocket, 20T
Komponentit
EtujarruShimano MT200 hydraulic
Jarrulevy edessä180 mm
TakajarruShimano MT200 hydraulic
Jarrulevy takana180 mm
OhjainlaakeriSemi-integrated
OhjaustankoAlloy, L680mm, D31.8mm
OhjainkannatinAdjustable, L90mm
SatulatolppaDropper Hydraulic, D31.6, Travel: 125mm
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

11-vaihteinen (1x11)
Vaihdevipu sarjaShimano Alfine
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Alfine
Moottori
MoottoriBH 1E-36V
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
80 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

90 km
SähköjärjestelmäBH
Akku
Akun sijaintiSisäpuolella
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika4 h 30 m
Akkukapasiteetti (Wh)540
Akkukapasiteetti (Ah)20
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiKyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
Näyttö
NäyttöOLED
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiVasen
LatausporttiEi
Avustustasot1, 2, 3, 4, 5
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotFram: Ja / Bak: Ja
LokasuojatJa, inkluderat
SeisontatukiJa, inkluderat
TavaratelineSpecific rack, compatible with the MIK system / Additional front rack
KoriInkluderat
LukkoAXA Imenso Large
Kädensijat/tankonauhatOXO Comfortable
PolkimetPlatform, Nylon
SatulaSelle Royal Vivo
Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko 

Vakuutusyhtiöiden hyväksymä lukko

Jos pyöräsi varastetaan, vakuutusyhtiöt vaativat yleensä, että se on ollut lukittuna kiinteään esineeseen yhdessä SSF-hyväksytyn lukon kanssa. Harkitse siis tarkkaan ennen kuin tilaat liian yksinkertaisen lukon, joka ei ehkä ole hyväksytty.
Kyllä
MuutRingklocka
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Monty V6 Strada

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

-25%
BERGAMONT E-Cargoville Bakery Expert
4 135,48 €
3 098,46 €
Tarjous
  • L
  • S
-20%
Bergamont Tavarapyörä EL E-Cargoville LT Expert
5 521 €
4 426,76 €
Tarjous
  • 47
  • 53cm
Bergamont Lastipyörä EL E-Cargoville Bakery Elite
4 998,92 €
4 232,73 €
Tarjous
  • L
  • S
  • XL

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO