• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

ECORIDE Ecoride Sähköpolkupyörä Pato Ambassador X AXS 9-Vaihde 28" Musta

Ecoride Sähköpolkupyörä Pato Ambassador X AXS 9-Vaihde 28" Musta
Kuvaus

Mukava 9-vaihteinen sähköpyörä jousitetulla etuhaarukalla ja matalalla rungolla

Toiminnallinen kauneus Ecoride Ambassador X AXS M-9 E6 on luotu yli 15 vuoden kokemuksella laadukkaiden ruotsalaisten sähköpyörien rakentamisesta, jotka on suunniteltu pohjoisen ankaraan ilmastoon. Tämä on vankka käyttöpyörä, jossa on käytännöllinen matala astinlauta ja jousitettu etuhaarukka, joka varmistaa, että voit päivittäin kulkea pitkiäkin matkoja väsymättä, hengästymättä tai väsyttämättä. Suuri tavaramäärä ei ole ongelma, sillä etuosassa on vahva pyöräkori ja yhdessä säädettävän AVS-takalaukkujärjestelmän kanssa pyörä selviytyy vaihtelevista kuljetustarpeista yhtä tehokkaasti kuin kuorma-aasi. 

Avain menestykseen!

  • Mukava, nopea ja helppokäyttöinen sähköpyörä matalalla painopisteellä, joka tarjoaa tasapainoisen ja ketterän pyöräilyn
  • Tehokas keskimoottorin sähköavustus, joka tarjoaa dynaamisen tunteen yhdessä urheilullisen 9-vaihteisen voimansiirron kanssa 
  • Mukava, pystysuora ajoasento, joka tarjoaa hyvän näkymän eteenpäin!
  • Jousitettu etuhaarukka, joka lisää mukavuutta epätasaisemmilla kaupunki- ja sorateillä
  • Edessä kori ja takana modulaarinen AVS-takalaukkujärjestelmä ratkaisevat tehokkaasti päivittäiset kuljetustarpeesi
  • Tehokkaat hydrauliset levyjarrut tarjoavat helpon hallinnan ja luotettavan toiminnan ympäri vuoden
  • Turvallinen ja luotettava lastenistuimen kiinnitys ei ole ongelma näissä sähköpyörissä
  • Vankat 28-tuumaiset renkaat, joilla on hyvä leveys ja hyvä puhkeamissuoja 

Vankka runko, joka tarjoaa vakaan ja joustavan kokonaisuuden

Runko ei ole pelkästään vankka vaan myös tukevasti rakennettu, mikä tarjoaa paljon vakautta ja samalla tarpeeksi joustavuutta tarjotakseen mukavan ajon epätasaisemmilla alustoilla. Yhdistelmä jousitetusta etuhaarukasta ja renkaista, joissa on runsaasti ilmatilavuutta, tekee mukavuudesta aina pehmeän miellyttävän, ja renkaat tarjoavat luotettavan pidon kaarteissa sekä hyvän rullauksen ja nopean kiihdytyksen. Lisäksi leveä mukavasatula suojaa tehokkaasti pehmeitä kudoksiasi ja käytännöllisesti säädettävä ohjaustanko helpottaa täydellisen ajoasennon löytämisessä. 

Tehokas sähköavustus yhdessä urheilullisen voimansiirron ja luotettavien jarrujen kanssa

Tehon tarjoaa Shimano (STePS E6100) ja se koostuu tehokkaasta keskelle asennetusta sähkömoottorista, jolla on urheilullisia ominaisuuksia, sekä kompakti akku (504Wh), joka on elegantisti integroitu vinoputkeen ja on lisäksi irrotettavissa ja lukittavissa. Akku on sijoitettu siten, että painopiste on matala ja keskitetty, mikä lisää pyöräilyn vakautta ja varmistaa, että pystyt kiinnittämään lastenistuimet helposti runkoputkeen, jossa satulatolppa sijaitsee.

Tehokas sähkömoottori tarjoaa uskomattoman mukavan tunteen ja tuottaa runsaasti ympäristöystävällistä voimaa, antaen sinulle paljon lisäpotkua sekä jaloissa että keuhkoissa. Se on lisäksi kevyempi, pienempi ja huomattavasti hiljaisempi kuin suosittu edeltäjänsä. Keskelle asennettu sähkömoottori varmistaa parhaan tasapainon ja selkeän dynaamisen tunteen pyöräilyssä.

Sähkömoottori toimii hyvin yhdessä 9 vaihteen kanssa ja kumppanuus on saumatonta ja tehokasta, tarjoten riittävän toimintasäteen useimmille pyöräilijöille. Ohjaustangossa on selkeä näyttö, joka näyttää nopeuden, matkan, akun tilan ja huoltotiedot. Koska pyörä viihtyy nopeudessa, siinä on hydrauliset levyjarrut, mikä takaa luotettavan ja voimakkaan jarrutuksen riippumatta päivän olosuhteista.

Huippuluokan varustelutaso luotettavilla laatukomponenteilla alusta alkaen

Varustelutaso on vähintäänkin antelias, entäpä sekä vankka kori että vakaa AVS-takalaukkujärjestelmä, joka tarjoaa runsaasti tilaa tavaroille. Laadukas valaistus varmistaa, että näyt selkeästi, kestävät lokasuojat takaavat ajon säässä kuin säässä ja hyvin peittävä ketjusuoja estää housujen rikkoontumisen tai likaantumisen. Lisäksi säädettävä tuki, kestävät laatuturvarenkaan puhkeamissuojalla ja sisäänrakennettu heijastusnauha sekä hyväksytty rungon lukko toivottavasti varmistavat, että saat pitää Ambassadoresi rauhassa.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0121409011928
EAN-koodi7333288010342
TuotemerkkiECORIDE
VäriSvart
Tuotenumero0121409
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
MallisarjaEcoRide Ambassador
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Valmistajan verkkosivutwww.ecoride.com/
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
165-195cm
Sopii pituudelle (cm)165-170, 170-175, 175-180, 180-185, 185-190, 190-195
Valmistajan tuotenumero101E-156-BK10
Valmistajan väriBlack
Runkosetti
Runkokoko-
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaAluminium, SR Suntour SF16 NEX HLO
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Runko
Haarukan materiaaliAlumiini
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
EtunapaShimano front hub, for centerlock rotor
TakanapaShimano back hub, for centerlock rotor
EturengasSchwalbe, Energizer Active Plus 50-622 (28 x 2,00) med punkteringsskydd och reflexrand
TakarengasSchwalbe, Energizer Active Plus 50-622 (28 x 2,00) med punkteringsskydd och reflexrand
Renkaan koko50-622
VanteetBuchel dynamic, dubbelbottnad aluminiumfälg
Voimansiirto
VaihtajatShimano Alivio
TakavaihtajaShimano Alivio, 9-speed
KeskiölaakeriIntegrerat i Shimano steps motorsystem
KetjuKMC
RataspakkaShimano cassette 9-speed, 11-12-14-16-18-21-24-28-32 cogs
Komponentit
EtujarruShimano hydraulisk skivbroms, MT-200
TakajarruShimano hydraulisk skivbroms, MT-200
OhjaustankoComfort
OhjainkannatinQuill stem, adjustable angle
SatulatolppaFoldable sadelstolpe (Which makes it possible to remove the battery)
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

9-vaihteinen (1x9)
Vaihdevipu sarjaShimano Alivio
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Alivio
Moottori
MoottoriShimano Steps E6100
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
60 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

185 km
SähköjärjestelmäShimano STePS
Akku
AkkuEcoride Drive System Battery powerpack 501 Wh
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Latausaika3 h
Akkukapasiteetti (Wh)-
Akkukapasiteetti (Ah)14
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiEcoride Drive System 4A
Näyttö
Näyttö-
Irrotettava näyttöEi
Näytön sijaintiOikealle tai Vasemmalle
LatausporttiEi
AvustustasotHigh, Low, Off, Mid
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotYes, runs on main battery, switched on via display
LokasuojatYes, front and rear, SKS
SeisontatukiYes, included
TavaratelineYes, with AVS
KoriYes, standard Ecoride basket
LukkoYes, Abus 5850 shield
PolkimetComfort pedals
SatulaSelle Royal, Freeway CITY, with royal gel
MuutBell
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Besv Tr 1.3  Umbra
3 437,70 €
  • L
  • M
  • S
  • XL
Besv Ct 1.3 Ls Nickel Gray
3 260,99 €
  • L
  • M
  • S
  • XS
Besv Tr 1.3 Ls Umbra
3 437,70 €
  • L
  • M
  • S
  • XS
Besv Ct 1.3 Ls Khaki
3 879,46 €
  • L
  • M
  • S
  • XS

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO