• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

BERGAMONT Bergamont Sähköpyörä Unisex E-Ville Expert

Bergamont Sähköpyörä Unisex E-Ville Expert
Kuvaus

Sähköpyörä modernilla urbaanilla muotoilulla ja erinomaisen matalalla kynnyskorkeudella

Voimakas Bergamont E-Ville Expert yhdistää modernin ajattoman muotoilun kaikkiin vaatimuksiin, joita nykyajan ihminen asettaa kaupunkikäyttöön tarkoitetulle sähköpyörälle. Ergonomisen sporttisen ajoasennon, mukavan satulan ja pehmustetun jousituksen ansiosta saavutetaan vertaansa vailla oleva mukavuus. Tämä on viihdyttävä, luja ja poikkeuksellisen ketterä ilopeluri, jonka täysin suojattu voimansiirto ja luotettavat komponentit takaavat rajoittamattoman ajon ilon ja miellyttävän kulun korkeammissakin nopeuksissa, kaupungin eri alueilla. 

Avain menestykseen!

  • Urbaaniin tyyliin sopiva sporttinen alumiinirunko, jossa on erinomaisen matala kynnyskorkeus ja vaikuttavan sulava käsiteltävyys
  • Pehmeästi vaimentava etuhaarukka Suntour (Mobie 25 RLR DS), joka tarjoaa taivaallista mukavuutta 100 mm:n liikeradalla 
  • Voimakas sähkömoottori Boschilta (Performance Line CX), jossa on dynaaminen tuntuma ja 85 Nm vääntömomentti
  • Tyylikkäästi integroitu 625 Wh:n akku Boschilta, joka takaa vaikuttavan pitkän kantaman
  • Lähes huoltovapaa voimansiirto viidellä Shimano Nexus 5e -navavaihteella, joka tarjoaa vuoristovarmaa suorituskykyä
  • Säädettävä ohjainkannatin yhdessä 15 asteen taaksepäin suuntautuvan ohjaustangon kanssa mahdollistaa optimaalisen ajoasennon löytämisen
  • Kestävät pyörät Alumninum-vanteilla Rydeltä (Rival 23), jotka kestävät haastavatkin olosuhteet
  • Pitogrpiiset ja laadukkaat Schwalbe Marathon E-Plus -renkaat 54 mm leveydellä ja matalalla vierintävastuksella
  • Voimakkaat hydrauliset levyjarrut neljällä mäntällä, jotka tarjoavat johdonmukaista jarrutusvoimaa kaikissa tilanteissa 
  • Tyylikkäästi integroidut ja tehokkaat B&M LED-valot, jotka parantavat näkyvyyttäsi pimeässä 
  • Varustettu lukuisilla huippuluokan komponenteilla, jotka helpottavat arkea satulassa

Urbaanin sporttinen runko modernilla geometrialla ja sopivalla ajoasennolla

Upean maalipinnan alla on sporttinen alumiinirunko, joka on modernisti muotoiltu tarjoamaan sujuvaa ja tasapainoista ajokokemusta täydellä teholla. Sen tasapainoinen geometria mahdollistaa mukavan sporttisen ajoasennon, josta on hyvä näkyvyys ympäröivään liikenteeseen.

Voimakas sähkömoottori yhdessä viiden vuoristovarmaan napavaihteeseen kanssa

Voimanlähteenä toimii dynaaminen laatumoottori, joka yhdessä tyylikkäästi integroidun akun kanssa tarjoaa runsaasti ympäristöystävällistä tehoa, antaen sinulle ylimääräisiä voimavaroja sekä jalkoihin että keuhkoihin. Tehokas sähkömoottori työskentelee yhdessä vuoristovarmaiden navavaihteiden kanssa, jotka tarjoavat luotettavan suorituskyvyn ja lisäksi laajan vaihteiston (263%). Koko paketti on hiljainen ja tarjoaa dynaamisen ajotunteen, ja parasta on, että se toimii lähes saumattomasti korkealla tehokkuudella. Lisätäänkö vielä helppokäyttöinen Bosch LED Remote ja selkeä Kiox 300 -näyttö, mikä helpottaa toimintojen selaamista ja avustustason valitsemista ohjaustankoa irrottamatta... turvallista, helppokäyttöistä ja varmaa!

Pehmeä etuhaarukka, kestävät renkaat ja hydrauliset levyjarrut

Kiitos tarkasti vaimennetun etuhaarukan ja runsastilavuuksisten renkaiden, korkein mukavuus on taattu, olipa ajomaasto sitten sileitä pyöräteitä tai epätasaisia metsäpolkuja. Pitoa tarjoavat 28-tuumaiset renkaat antavat luotettavan otteen kurveissa sekä vaikuttavan rullauksen ja nopean kiihtyvyyden. Lisäksi voimakkaat hydrauliset levyjarrut Shimanolta (MT420) takaavat aina tehokkaan jarrutuskyvyn, riippumatta pinnasta, sääolosuhteista tai vuodenajasta.

Erittäin hyvin varustettu pyörä, jonka ansiosta voit aina jättää auton kotiin

Kokonaisuuden yksityiskohdat, kuten lujaat lokasuojat, ylimääräisen kestävä tavarateline, laadukkaat B&M LED-valot ja jämäkät tukijalat, antavat pyörälle sen tyylikkään ja käytännöllisen ilmeen. Vaikuttavan mukava sähköpyörä, joka mahdollistaa sinun jättää auton kotiin hyvällä omallatunnolla ja varmistaa, ettei työpaikalle saavuttua hengästyttäisi tai hikoiltaisi.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0108365
EAN-koodi-
TuotemerkkiBERGAMONT
VäriShiny Mirror Red
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaBergamont E-Urban
MallisarjaBergamont E-Urban
SukupuoliUnisex, Naisten, Miesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Ei
Vuosimalli2023
Paino (valmistajan mukaan)-
Valmistajan verkkosivutwww.bergamont.com/se/en/
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Valmistajan tuotenumero-
Valmistajan väriShiny Mirror Red
Runkosetti
Runkokoko-
Runko28- lite AL-6061 tubing- PowerTube battery
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaSuntour Mobie 25/ RLR DS/ 100 mm/ 15x100 mm axle
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Vaimennettu
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

100 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Säädin ohjaustangossa
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
EtunapaShimano HB-MT400/ centerlock/ disc/ 15x100 mm axle
TakanapaShimano Nexus/ SG-C7000-5/ freehub/ centerlock/ disc
EturengasSchwalbe Marathon E-Plus/ Smart Dual Guard/ reflective stripe/ 55-622
TakarengasSchwalbe Marathon E-Plus/ Smart Dual Guard/ reflective stripe/ 55-622
Renkaan koko55-622
VanteetRyde Rival 23/ disc/ eyelets
Voimansiirto
VaihtajatShimano Nexus/ SL-C7000/ 5-speed/ revo-shifter
KeskiölaakeriBosch/ Isis
KampisarjaFSA CK-745/ 38t
KetjuKMC Z1eHX Wide EPT
RataspakkaShimano CS-C7000/ 27t
Komponentit
EtujarruShimano BR-MT420/ hydraulic disc brake/ 4-piston
Jarrulevy edessäShimano SM-RT10/ 180 mm
TakajarruShimano BR-MT420/ hydraulic disc brake/ 4-piston
Jarrulevy takanaShimano SM-RT10/ 160 mm
OhjainlaakeriAcros/ A-Headset/ semi-integrated/ 1.5?/ with integrated cable routing
OhjaustankoBGM Pro/ riserbar/ backsweep: 15°/ rise: 5 mm
OhjainkannatinBGM E-Bike/ adjustable
SatulatolppaBGM Pro
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

5-vaihteinen
Vaihdevipu sarjaShimano Nexus
Moottori
MoottoriBosch Performance Line CX
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
85 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

100 km
SähköjärjestelmäBosch
Akku
AkkuBosch PowerTube/ 36 V Li Ion/ 625 Wh
Akun sijaintiVaakaputki
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)625
Jännite-
Sisältyykö akku?Kyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
-
Näyttö
NäyttöBosch Kiox 300
Irrotettava näyttöKyllä
Näytön sijaintiKeskellä
LatausporttiEi
AvustustasotEco, Off, Sport, Tour, Turbo
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotB&M IQ-XS/ 80 Lux/ LED/B&M Toplight Line brex/ LED/ with brake light
LokasuojatRacktime Alumee
SeisontatukiSyncros
TavaratelineRacktime E-Ville carrier/ Snapit 2.0 System
Kädensijat/tankonauhatBGM Comfort/ Ergo/ double density/ clamp version
PolkimetTrekking alloy
SatulaSelle Royal Lookin BGM Basic Athletic
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Bergamont E-Urban

-20%
Bergamont Sähköpyörä E-Sweep Sport
3 312,20 €
2 665,35 €
Tarjous
  • 49
  • 52
  • 55cm
  • 58cm
  • 61cm
-24%
Bergamont Sähköpyörä E-Sweep Tour
3 713,80 €
2 815,89 €
Tarjous
  • 49
  • 52
  • 55cm
  • 58cm
  • 61cm
-16%
Bergamont Sähköpyörä Miehille E-Vitess Sport Gent
5 420,60 €
4 542,67 €
Tarjous
  • 48
  • 52
  • 56cm
  • 60cm
  • 64cm
-15%
Bergamont Sähköpyörä Herrat E-Vitess Expert Gent
5 822,20 €
4 932,30 €
Tarjous
  • 48
  • 52
  • 56cm
  • 60cm
  • 64cm

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Besv Tr 1.3  Umbra
3 437,70 €
  • L
  • M
  • S
  • XL
Besv Tr 1.3 Ls Umbra
3 437,70 €
  • L
  • M
  • S
  • XS
Besv Ct 1.3 Ls Nickel Gray
3 260,99 €
  • L
  • M
  • S
  • XS
Besv Ct 1.3 Ls Khaki
3 879,46 €
  • L
  • M
  • S
  • XS

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO