• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

Frappé Sähköpyörä Frappé FBC 850i Naiset Musta

Sähköpyörä Frappé FBC 850i Naiset Musta
Kuvaus

Monipuolinen ja ketterä sähköpyörä upealla polkintuntumalla

Etsitkö sähköpyörää, jossa kokonaisuus ja pienimmätkin yksityiskohdat antavat sinulle turvallisen tunteen korkeasta laadusta? Tehokas, ketterä ja hiljainen Frappé FBC 850i on fiksu valinta. Käytännöllisen monipuolinen pyörä, jossa on selkeät urbaanit vivahteet ja tehokas voimansiirto, joka tuo runsaasti tehoa ja aitoa ajamisen iloa riippumatta siitä, kuinka monta wattia sinulla on jäljellä jaloissasi. Täydellinen pyörä sinulle, joka haluat viihdyttävän sähköpyörän, jossa on runsaasti lisätehoa polkimiin, ja joka vie sinut tehokkaasti minne haluat ilman, että sinun tarvitsee huolehtia siitä, että saavut paikalle hikisenä tai hengästyneenä. Pyörä viihtyy yhtä hyvin betoniviidakossa kuin mutkaisilla sorateillä... todellinen unelmapyörä meille vaativille työmatkapyöräilijöille!

Avaimet menestykseen!

  • Skulpturaalinen alumiinirunko erittäin matalalla astinlaudalla ja tyylikkäästi integroiduilla komponenteilla
  • Säädettävä ohjainvarsi varmistaa, että löydät optimaalisen asennon mukavassa satulassa
  • RST:n (Volante) vaimennettu etuhaarukka 50 mm:n joustomatkalla tarjoaa lisää mukavuutta huonommilla pinnoilla
  • Huippuluokan sähkömoottori Boschilta (Performance Line Cruise) 65 Nm:n vääntömomentilla ja dynaamisella ajotuntumalla
  • Tehokas 500Wh akku, joka on tyylikkäästi integroitu runkoon ja tarjoaa runsaasti toimintasädettä
  • Moottorin ja akun keskeinen sijainti takaa erinomaisen tasapainon ja turvallisen ajon
  • Enviolon napavaihdejärjestelmä takaa, että voit aina polkea juuri haluamallasi kadenssilla
  • Gatesin hihnaveto on kestävämpi kuin tavallinen ketju, käytännössä huoltovapaa ja lähes täysin hiljainen ajaessasi
  • Alhongan (HJ-OD07) hydrauliset levyjarrut, jotka selvästi vastaavat pyörän nopeusominaisuuksia
  • Vankat 28-tuumaiset CST:n (Scalato Mondano) 50 mm leveät laaturenkaat
  • Vakaa ja ketterä tavarateline tekee pyörästä joustavan pienen kantajan
  • Varustettu sekä lokasuojilla, ketjusuojalla, seisontatuella, lukolla että laadukkaalla valaistuksella alusta alkaen

Skulpturaalinen runko laadukkaasta alumiinista ennätysmatalla astinlaudalla

Skulpturaalinen runko koostuu tukevasta alumiinirungosta, jossa on siistit linjat, elegantisti integroitu akku ja käytännöllinen sisäinen kaapelointi. Tasapainoinen geometria varmistaa, että löydät mukavan ajoasennon ja samalla pystyt tarkkailemaan ympärilläsi tapahtuvaa liikennettä. Selkeä muotoilu, jossa on ennätysmatala astinlauta, on käytännöllisesti toimiva ja herättää voimakkaan halun omistaa tällainen pyörä.

Luotettava voimansiirto, hihnaveto ja tehokas sähköavusteisuus suurella toimintasäteellä

Keskeinen osa pyörää on yksi markkinoiden parhaista voimansiirroista Boschilta (Performance Line Cruise). Se koostuu sähkömoottorista, jolla on 65 Nm:n vääntömomentti, yhdistettynä akkuun, joka tuottaa 500Wh ympäristöystävällistä tehoa. Tämä yhdistelmä tarjoaa upean dynaamisen voimansiirron, joka takaa sinulle runsaasti toimintasädettä ja paljon lisätehoa sekä jalkoihin että keuhkoihin. Akku ei ainoastaan kuljeta sähkömoottoria, vaan myös integroituja valoja, jotka varmistavat, että olet näkyvissä myös pimeän tultua.

Tehokas sähkömoottori toimii yhdessä jatkuvasti säädettävän Enviolon järjestelmän kanssa, joka varmistaa, että ajat aina oikealla vaihteella riippumatta olosuhteista ja tarjoaa sinulle huipputasoista sähköavusteista ajoiloa. Tämä järjestelmä toimii lähes kuin auton automaattivaihteisto ja on erittäin käyttäjäystävällinen, mutta toisin kuin perinteiset vaihteistot, voit säätää täysin portaattomasti vaihteenvaihtoa kuormituksen aikana. Täysin suljettu ja hyvin suojattu järjestelmä kestää helposti lisäkuormitusta, joita voimakas sähköavusteisuus asettaa voimansiirrolle.

Suljetut vaihteet yhdistetään lähes varmaan hihnavetoon, joka vaatii minimaalisesti huoltoa ja antaa vaikuttavan pehmeän ajotuntuman koko laajuudessaan. Sinun ei tarvitse huolehtia likaisista ketjuista, saat äärimmäisen kestävän voimansiirron, jolla on ylivoimainen käyttöikä ja samalla toimiva vaihdealue, joka sopii yhtä hyvin jyrkkiin ylämäkiin kuin pitkille suoriin myötätuulessa. Koko paketti tuottaa vaikuttavan hiljaisen ajokokemuksen ja tarjoaa lisäksi dynaamisen voimansiirron tunteen, ja parasta kaikessa on, että se tapahtuu lähes saumattomasti ja erittäin tehokkaasti.

Nykyaikainen teknologia luo turvallisen tunteen luotettavasta avustamisesta

Kaikesta modernista teknologiasta huolimatta pyörä tuntuu erinomaisen helppokäyttöiseltä. Selkeän näytön kautta valitset yhden ajotiloista ja sitten tarvitsee vain polkea, koska moottorin huippuluokan sensorit ja pätevä ohjelmisto huolehtivat lopusta. Voit myös hyödyntää niin kutsuttua "kävelytilaa", joka tarkoittaa, että voit käyttää sähkömoottoria myös kävellessäsi pyörän vieressä.

Mukava jousitus ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut

Kombinaationa vaimennettu etuhaarukka 50 mm:n joustomatkalla, sporttinen mukavuussatula, vaimennettu satulatolppa ja todella leveät (50 mm) renkaat, pyöräily huonommilla pinnoilla koetaan erittäin mukavaksi. Koska pyörä viihtyy, kun se liikkuu nopeasti, se on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla, jotka vähentävät huoltotarvetta ja varmistavat, että sinulla on pääsy tehokkaaseen jarrutukseen ympäri vuoden riippumatta siitä, onko sateista, pölyistä tai sohjoista.

Pyörä, joka muuttaa ikuisesti suhtautumisesi pyöräilyyn

Luotettava sähköavusteinen pyörä, joka tuntee olonsa kotoisaksi useimmissa ympäristöissä, varmistaa, että voit tehokkaasti ja nopeasti liikkua betoniviidakossa ja rentoutuneesti suihkia pitkin metsäpolkuja. Lisäksi pyörä on varusteltu kaikella tarvittavalla alusta alkaen, kuten lokasuojilla, seisontatuella, tavaratelineellä, ketjusuojalla, lukolla ja valoilla sekä edessä että takana. Tämä kulkuväline muuttaa ikuisesti suhtautumisesi pyöräilyyn/pendelöintiin ja vie sinut minne tahansa haluat sekä nopeammin että huomattavasti helpommin.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0106875-0333
EAN-koodi-
TuotemerkkiFrappé
VäriMatt Svart
Tuotenumero0106875
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaFrappé E-City Comfort
MallisarjaFrappé E-City Comfort
SukupuoliNaisten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Vuosimalli2023
Valmistajan verkkosivutfrappebikes.com/en-en
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Valmistajan tuotenumero-
Valmistajan väriMATTE BLACK
Runkosetti
Runkokoko-
RunkoWave int/BOSCH/alloy
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaRST Volant, 1-1/8\, 50mm travel
Haarukan tyyppi 

Haarukan tyyppi

En vaimennettu etujousitus on nykyään standardi maastopyörissä, yksinkertaisesti siksi, että se selviää maastosta, jossa pyörää käytetään. On myös monia hybridipyöriä, joissa on vaimennettu etujousitus, jotta saat hieman enemmän mukavuutta sorateillä ja mahdollisilla metsäpoluilla. Jos aiot pyöräillä metsässä tai helpoilla poluilla, tai vaihtoehtoisesti paljon sorateillä, vaimennettu etujousitus on hyvä valinta!

Jäykät etujousitukset löytyvät perus-, kilpa- ja hybridipyöristä, ja ne soveltuvat parhaiten pyörille, jotka ovat pääasiassa asfaltilla. Saat kevyemmän pyörän, pyörän, joka tuntuu ketterämmältä ja pyörän, joka tuntuu vastaavan paremmin liikkeisiisi. Jotkut erikoistuneet pyörät, kuten fatbiket ja touring-pyörät, ovat myös jäykällä etujousituksella, mutta silloin se yleensä korvataan hyvin leveillä ja vankkoilla renkailla, jotta palautetaan osa mukavuuden tunteesta. Jos aiot pyöräillä pääasiassa asfaltilla, ja ehkä joillakin ystävällisillä sorateillä, jäykkä etujousitus on ehdottomasti oikea valinta sinulle!

Vaimennettu
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

50 mm
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
EtunapaAHBM475AL5, 36H, D-brake
TakanapaENVIOLO CVPTR36DCOE TREKKING,36H,DISC BRAKE,44T SPLINE
EturengasCST Scalato Mondano, 28x2.00\", reflective tape"
TakarengasCST Scalato Mondano, 28x2.00\", reflective tape"
Renkaan koko50-622
VanteetStars J19DC, 36H
Voimansiirto
VaihtajatENVIOLO MCTWISTDISPPUREOE shifter TWIST display
KampisarjaONE1 EC33-BH3-F9-BNI-L/R, 38T
KetjuGates CARBON DRIVE CDX
RataspakkaGates CARBON DRIVE CDXR24NU, 24T
Komponentit
EtujarruAlhonga HJ-OD07, hydraulic disc brake
Jarrulevy edessäALHONGA HJDXR 1614, 160mm
TakajarruAlhonga HJ-OD07, hydraulic disc brake
Jarrulevy takanaALHONGA HJDXR 1606, 160mm
OhjainlaakeriFSA No.10 Semi-Cartrige
OhjaustankoAlloy, NRAL124BT, 38° backsweep, 38mm rise, 620mm, 31.8mm
OhjainkannatinTDS-C2698 Alloy, 31.8mm, 0°/+90°
SatulatolppaAlloy, SPS 405, 30.9mm SUSPENSION
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Moottori
MoottoriBosch Performance Line Cruise
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
65 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
SähköjärjestelmäBosch
Akku
AkkuBOSCH PowerTube 36V, 500Wh, integrated
Akun sijaintiSisäpuolella
Irrotettava akkuKyllä
Akkukapasiteetti (Wh)500
Jännite-
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiKyllä
Voidaan ladata pyörässäKyllä
-
Näyttö
Näyttö-
AvustustasotSport, Tour, Tour+, Auto
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotFram: AXA Blueline 30, Bak: Frappé Pling! Xe
Lokasuojatchamber fender, CC973, alloy
SeisontatukiATRAN VELO EDGE HV
TavaratelineATRAN VELO alloy, AVS, with top platform
LukkoAXA Defender lock
Kädensijat/tankonauhatHERRMANS LINE DD36BL, HERRMANS LINE DD36AR
PolkimetMarwi SP-828
SatulaSelle Royal Sfera Lady
MuutWidek Paperclip e-bike
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Frappé E-City Comfort

-3%
Frappé Naisten sähköpyörä Fbc 400_23 Kiiltävä Tummansininen
-8%
Frappé Naisten sähköpyörä Fbc 600i_23 Matta Sininen
3 111,40 €
2 851,09 €
Tarjous
  • 44
  • 50
  • 54cm
-6%
Frappé Naisten sähköpyörä Fbc 200_23 Kiiltävä Clay
2 810,20 €
2 640,64 €
Tarjous
Loppuunmyyty
  • 46
  • 50
  • 54cm
-4%
Frappé Naisten sähköpyörä Fbc 400_23 Matta Sininen Harmaa
2 709,80 €
2 593,10 €
Tarjous
Loppuunmyyty
  • 46
  • 50
  • 54cm

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Besv Tr 1.3  Umbra
3 437,70 €
  • L
  • M
  • S
  • XL
Besv Tr 1.3 Ls Umbra
3 437,70 €
  • L
  • M
  • S
  • XS
Besv Ct 1.3 Ls Nickel Gray
3 260,99 €
  • L
  • M
  • S
  • XS
Besv Ct 1.3 Ls Khaki
3 879,46 €
  • L
  • M
  • S
  • XS

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO