• NOPEAT TOIMITUKSET
  • MAKSA HELPOSTI KLARNALLA
  • TUHANSIA PYÖRIÄ VARASTOSSA
0
Suosikkilista
0
Ostoskori

SUPERIOR Superior Sähköhybridipyörä Naisten Sst 660I

Superior Sähköhybridipyörä Naisten Sst 660I
Kuvaus

Kuin itsevetävä sveitsiläinen kello, mutta suuremmilla hammasrattailla

Jos etsit helposti käsiteltävää sähköpyörää, jossa on selkeän urbaani muotoilu ja jossa sekä kokonaisuus että pienimmätkin yksityiskohdat antavat sinulle sen luotettavan tunteen korkeasta laadusta, niin Superior SST 660i on fiksu valinta. Erittäin mukava, moderni, helppohoitoinen ja tyylikäs pyörä, joka tuo mieleen itsevetävän sveitsiläisen kellon, mutta tässä versiossa on käytetty paljon suurempia rattailla. Avulias kumppani, joka tarjoaa runsaasti voimaa ja sujuvaa pyöräilyiloa, riippumatta siitä, kuinka paljon jaksamista jaloissasi sattuu olemaan jäljellä. Sen ketteryyden ja etenemiskyvyn ansiosta tekee suuren vaikutuksen, ja kiitos kestävien 28-tuumaisten renkaiden ja mukavan jousituksen, se etenee vaivattomasti sekä katu- että metsäpoluilla, viihtyen yhtä hyvin betoniviidakossa kuin kierrellen maaseudun pyöräteillä.

Menestyksen avain!

  • Laadukas alumiinirunko klassisilla linjoilla ja äärimmäisen mukava ajoasento
  • Tehokas Shimano Steps E6100 -moottori, jossa on mahtava vääntömomentti 60 Nm
  • Tyylikkäästi integroitu akku (504Wh), joka tarjoaa jopa  185 km kantaman
  • Erittäin luotettava 10-vaihteinen voimansiirto laadukkaasta Shimanosta (Deore)
  • Jousitettu Suntour-etuhaarukka (NEX-DS) 50 mm iskunpituudella sekä jousitettu satulatolppa 
  • Kestävät 28-tuumaiset renkaat 38 mm:n leveillä laaturenkailla 
  • Block Lock -ohjainlaakeri suojaa runkoa ja estää ohjaustangon aiheuttamat vahingot
  • Säädettävä ohjainkannatin mahdollistaa optimaalisen ajoasennon löytämisen
  • Varusteltu sekä lokasuojilla, tavaratelineellä, ketjusuojalla, seisontatuelle että valaistuksella 

Kevyt alumiinirunko, joka tarjoaa sulavan tuntuman ja erinomaisen näkyvyyden 

Gratioosan rungon muodostaa kaunis, laadukkaasta alumiinista valmistettu runko, jossa on sisäinen kaapelointi ja mukava geometria, jotka yhdessä säädettävän ohjainkannattimen kanssa tarjoavat sinulle lähes panoramamaisen näkymän ympäröivään liikenteeseen. Runko ei ole ainoastaan visuaalisesti kaunis, vaan sillä on moderni rakenne, joka vakuuttaa vakaudellaan ja tyylikkäästi integroidulla voimansiirrolla, mutta on samalla tarpeeksi joustava tarjoamaan mukavan ajokokemuksen myös epätasaisilla alustoilla. 

Tehokas sähköavusteinen voimanlähde upealla alamäkivedolla ja loistavalla toimintamatkalla

Pyörän sydän koostuu markkinoiden parhaimpiin kuuluvasta Shimano´n STePS (E6100) -voimansiirrosta, joka yhdistää tehokkaan moottorin runsaalla vääntömomentilla (60nm) sekä tyylikkäästi integroidun akun, joka tarjoaa 504 Wh ympäristöystävällistä tehoa, mikä yhteensä mahdollistaa upeat toimintamatkat ja lisää voimaa sekä jalkoihin että keuhkoihin. Moottori toimii yhteistyössä 10 tehokkaan vaihteen kanssa Shimanolta (Deore), ja kaikki tapahtuu tehokkaasti, äänettömästi ja suoraan kampiakselilta (mikä on ehdottomasti paras vaihtoehto, jos meiltä kysytään). Akku tuo tehoa paitsi moottorille myös tyylikkäästi integroidulle valaistukselle, joka varmistaa näkyvyytesi myös pimeässä. Lisäksi selkeä näyttö neljällä eri ajotilalla (Off, Eco, Normal ja High) antaa sinulle hallinnan ja näyttää kaiken, mitä tarvitset tietää. 

Mukautuva jousitus ja tehokkaat hydrauliset levyjarrut

Laaturenkaiden, joustetun Suntour-etuhaarukan (NEX-DS) 50 mm iskunpituudella, joustetun satulatolpan ja mukavan komfortsatulan yhdistelmän ansiosta huonommilla alustoilla ajetut pyörälenkit tuntuvat yllättävän mukavilta. Ja koska pyörä on suunniteltu nauttimaan nopeudesta, se on varustettu tehokkailla hydraulisilla levyjarruilla, jotka vähentävät huollon tarvetta ja takaavat tehokkaan jarrutuskyvyn läpi vuoden, riippumatta sääolosuhteista.

Urbaani sähköpyörä upealla mukavuudella, korkealla varustelutasolla ja pitkällä kantamalla

Ympäristötietoinen kulkuneuvo, joka tarjoaa sujuvan ja nopean latauksen ja sopii sinulle, joka asetat korkeita vaatimuksia niin designille, toiminnallisuudelle, mukavuudelle, kapasiteetille kuin kantamallekin. Pyörä on varustettu lähes kaikella, mitä saatat tarvita heti alusta lähtien, mikä meidän mielestämme on extra bonus. Mitä sanotte esimerkiksi säädettävästä ohjainkannattimesta, lokasuojista, seisontatuesta, tavaratelineestä, ketjusuojasta sekä valaistusjärjestelmästä edessä ja takana.

YKSITYISKOHDAT
Tuotenumero0052151
EAN-koodi-
TuotemerkkiSUPERIOR
VäriMatte Rock Ridge
Tekniset tiedot
PersonointiTyömatkapyöräily
TuotesarjaSuperior SST
MallisarjaSuperior SST sarja
SukupuoliMiesten
Naisten malli 

Naisten malli

Koska naiset ja miehet yleensä eroavat anatomiansa puolesta, monet valmistajat suunnittelevat pyöriä, jotka on mukautettu sen mukaisesti. Yleensä kyse on vain pienistä eroista. Muun muassa satulat ovat usein leveämpiä, ohjaustangot kapeampia ja kampivarsien pituus lyhyempi. Joissain tapauksissa tehdään myös naisille suunnattuja malleja pienemmissä ko'oissa ja viettävällä yläputkella. Joskus myös eri väreissä.
Kyllä
Vuosimalli2022
Paino (valmistajan mukaan)25 kg
Valmistajan verkkosivutsuperiorbikes.eu/
SähköpyöräKyllä
Pituutesi 

Pituutesi

Valmistajan suosittelema pituus
-
Sopii pituudelle (cm)-
Valmistajan tuotenumero-
Valmistajan väriMATTE ROCK RIDGE
Runkosetti
Runkokoko-
RunkoAlloy 6061, SST Trekking Geometry, Smooth Welding, SHIMANO STEPS ready, Semi integrated battery, Inner Cable Routing, IDK dropout
Runkomateriaali 

Runkomateriaali

Hiilikuitu maksaa hieman enemmän kuin alumiinirunko, mutta sillä on useita etuja muihin materiaaleihin verrattuna puhtaiden ajo-ominaisuuksien osalta. Se on vahvempi, kevyempi, jäykempi ja mukavampi ajaa, koska se on elävämpi materiaali kuin alumiini. Hiilikuitu on kuitenkin hieman herkempi tarvikkeiden asentamiselle, jotka kiinnitetään rungon ympärille, kuten lukot tai lastenistuimet. Tästä syystä hiilikuitu soveltuu parhaiten urheilupyöriin kuten kilpapyöriin ja maastopyöriin.

Alumiini on edullinen ja kevyt materiaali, joka soveltuu kaikenlaisiin pyöriin. Sen avulla on helppo saavuttaa todella alhainen paino säilyttäen samalla lujuus ja hyvät ajo-ominaisuudet, eikä materiaali ole myöskään herkkä sille, mitä tarvikkeita siihen asennat. Vain puhalla ja aja ja asenna juuri sitä, mitä haluat pyörääsi!

Teräs on materiaali, jota voidaan valmistaa monissa eri laatuasteissa. Terästä voi rakentaa hyvin edullisesti, ja siksi se löytyy helpommin meidän valikoimamme yksinkertaisemmista pyöristä. Mutta se voi olla myös uskomattoman joustava, kestävä ja mukava materiaali, kun käytetään todella laadukasta terästä. Todella laadukasta terästä löytyy monista pyöristä, jotka on tarkoitettu enemmän pitkän matkan pyöräilyyn, kuten meidän hienot touringpyörät Surlyltä, ja Skeppshult-pyörät, jotka on rakennettu ruotsalaisesta laatu-teräksestä (mikä myötävaikuttaa erittäin hienoihin mukavuusominaisuuksiin useimmilla alustoilla).

Alumiini
EtuhaarukkaSR Suntour NEX-DS, 1-1/8 , Coil, QR Type, 50mm travel
Haarukan jousityyppiTeräsjousi
Joustomatka edessä 

Joustomatka edessä

Tämä asia maastopyörän iskunpituudesta voi tuntua todelliselta viidakolta. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä pidempi iskunpituus pyörällä on, sitä karkeampaan maastoon pyörä on sovitettu. Pyörät, joissa on 100 mm iskunpituus, on ensisijaisesti suunniteltu Cross Country -pyöräilyyn, eli nopeampaan ajoon vähemmän teknisessä maastossa.

Pyörä, jossa on 120 mm iskunpituus, on ehkä paras kaikenkattava valinta, sillä nämä pyörät sijoittuvat usein puhtaan kilpapyörän ja karkeampaan maastoon soveltuvan pyörän välille. Nämä pyörät sopivat kaikille harrastajille, jotka haluavat pystyä etenemään kaikenlaisessa maastossa ilman, että heillä on äärimmäisiä tavoitteita suuntaan tai toiseen.

Pyörä, jossa on 140 mm iskunpituus tai enemmän, on täydellinen sinulle, joka tykkäät ajaa karkeammassa maastossa, ja ehkä viettää aikaa bikeparkissa ja ajaa alas mäkiä niin nopeasti kuin pystyt.

Monissa hybridipyörissä on myös etujousitus, noin 60-80 mm iskunpituudella lisäämään mukavuutta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pyörää voisi käyttää maastopyöränä, vaan se on ensisijaisesti tarkoitettu mukavuuden lisäämiseen sorateillä ja tasaisemmilla poluilla tai reiteillä.

50 mm
Lukittava etuhaarukka? 

Lukittava etuhaarukka?

Lukittava tarkoittaa, että jousituksen liike lukitaan yhteen asentoon (tai rajoitetaan), jotta esimerkiksi jyrkissä ylämäissä tai tasaisessa maastossa ajaminen helpottuu.

Erilaiset valmistajat käsittelevät tämän eri tavoin. Joissakin jousituksissa liike lukitaan täysin (muuttuvat jäykiksi), kun taas toiset ovat päättäneet esimerkiksi hidastaa puristusvaimennusta.

Ei lukittava
Takahaarukan tyyppi 

Takahaarukan tyyppi

Maastopyörä voidaan jakaa monella eri tavalla. Esimerkiksi voidaan puhua niin kutsutuista “täysjousitetuista” ja “hardtaileista”. Tämä tarkoittaa siis sitä, kuinka monta eri tyyppistä jousitusta pyörässä on.

Jäykkä

Hardtailissa on vain jousitettu etuhaarukka ja jäykkä takaosa. Jäykän takaosan etuna on, että voima ei katoa takajousituksen vuoksi. Lisäksi saat yleisesti kevyemmän pyörän.

Jousitettu

Täysjousitetussa pyörässä on jousitettu etuhaarukka sekä jousitettu takaosa. Nämä pyörät sisältävät linkuston, joka yhdessä takajousituksen kanssa tarjoaa mukavamman ajokokemuksen, mutta myös vakautta ja useimmissa tapauksissa jopa nopeamman ajon. Samalla tavalla kuin etuhaarukka jousittaa pitääkseen otteen ja lisätäkseen mukavuutta, tekee takajousitus täsmälleen saman asian takapäälle.

Jäykkä
Kiekkokoko 

Kiekkokoko

Pyörän koon tarkoittaa juuri sitä mitä se kuulostaakin - pyörien kokoa. Se mitataan yleensä tuumissa (esim. 28") tai millimetreissä (esim. 622). Ruotsissa tuumat ovat yleisin mittayksikkö, ja siksi olemme päättäneet käyttää sitä. Pyörän koon merkitys vaihtelee pyörätyypin mukaan.

Lastenpyörät

Lastenpyörät määritellään useimmiten pyörän koon perusteella, mikä eroaa aikuisten pyöristä, joissa rungon koko määrää pyörän koon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki 24"-renkailla varustetut pyörät olisivat samankokoisia, ja siksi olemme päättäneet, että emme käytä kokotaulukkoa, vaan annamme tarkat pituussuositukset kullekin yksittäiselle pyörälle.

Kun ostat lastenpyörää, haluat tietysti, että lapsi voi kasvaa pyörän kanssa. On kuitenkin muistettava, että liian suuri pyörä on yleensä liian pitkä, mikä johtaa makuuasentoon ja vähentää siten lapsen näkyvyyttä. Valitse siis koskaan pyörää, jossa lapsi on yli 5 senttimetriä lyhyempi kuin ilmoitettu pituussuosituksemme.

Maastopyörät

Maastopyöräilyssä on kolme eri pyörän kokoa: 29", 27,5" ja 26". 26" oli pitkään ainoa käytössä ollut koko maastopyörille, mutta nykyään sitä käytetään käytännössä vain nuorten pyörissä ja yksinkertaisissa maastopyörissä, jotka on tarkoitettu kuljetukseen ja kevyeen kuntoiluun. Jos haluat harjoitella tai jopa kilpailla pyörälläsi, oikeat koot ovat 29" tai 27,5". Yksinkertaistetusti voidaan sanoa, että 29" tarjoaa vakaamman kokemuksen, säilyttää vauhdin paremmin ja pääsee pienien esteiden yli helpommin kuin 27,5", kun taas 27,5" antaa pyörän, joka tuntuu ketterämmältä mutkissa ja on hieman nopeampi kiihdytyksessä. Monet 27,5" täysjousitetut maastopyörät ovat lisäksi pidemmällä iskunpituudella ja soveltuvat teknisempään ja haastavampaan maastoon.

Kilpapyörät, standardipyörät, hybridipyörät ja muut pyörät

Käytännössä kaikissa muissa pyörissä paitsi maastopyörissä ja lastenpyörissä käytetään 28"-renkaita, jotka ovat hyvin tasapainotettu koko, joka tarjoaa hyvät edellytykset rullata helposti, olla mukava istua ja helppo ohjata.

28"
Kiekot
EtunapaSHIMANO HB-M3050, 36H, CENTER LOCK, QR Type
TakanapaSHIMANO FH-M3050, 36H, CENTER LOCK, M10x135mm, QR Type
EturengasCST Reach, 28x1.60 , reflective tape
TakarengasCST Reach, 28x1.60 , reflective tape
Renkaan koko42-622
VanteetStars J19DC, 36H
Voimansiirto
VaihtajatSHIMANO DEORE SL-M6000-R RapidFire Plus, 10-speed
TakavaihtajaSHIMANO DEORE RD-T6000 Shadow
RataspakkaSHIMANO CS-HG500-10, 11-34T
Komponentit
EtujarruSHIMANO BL-MT200/BR-MT200, hydraulic disc brake
TakajarruSHIMANO BL-MT200/BR-MT200, hydraulic disc brake
OhjainlaakeriACROS AZX-254, ZS44/28.6
EC49/30, BlockLock 150°
OhjaustankoONE1 Alloy, CHBA6354, 30° backsweep, 16mm rise, 620mm, 31.8mm
OhjainkannatinONE1 TDS-C2698 Alloy, 31.8mm, 0°/+90°
SatulatolppaONE1 Alloy, SP S405, 30.9mm
Jarrutyyppi 

Jarrutyyppi

Vannejarrut

Klassiset jarrut kaikenlaisiin pyöriin, jotka pikkuhiljaa syrjäytyvät levyjarrujen tieltä. Nämä ohjataan kahvoista ohjaustangosta ja puristuvat jarrupalat vanteen kehää vasten pysäyttääkseen pyörän. Vannejarruja on erilaisia eri pyörätyyppejä varten ja niihin kuuluu muun muassa V-jarrut, cantilever-jarrut ja U-jarrut. Näiden etuna on, että ne ovat hyvin helppoja huoltaa ja niiden paino on alhainen.

Rumpujarru

Toimivat samankaltaisesti kuin trummijarrut, joita löytyy muun muassa mopedeista. Tässä jarrupalat työntyvät ulos metallia vasten sylinterissä pyörän keskellä. Nämä vaativat vähiten huoltoa ja ovat erittäin luotettavia. Haittapuolena on, että niiden jarruteho ei ole yhtä voimakas kuin esimerkiksi levyjarruilla.

Jalkajarru

Standardi, joka löytyy useimmista klassisista naisten ja miesten pyöristä. Tämä jarrutyyppi vaatii hyvin vähän huoltoa, mutta rajoittuu, jos haluat enemmän vaihteita. Nämä kuuluvat nimittäin erityisiin navan tyyppeihin (pyörän keskiosa), joissa on kapseloituja vaihteita, esimerkiksi Shimano Nexus. Haittapuolena on, että jarruttamiseen tarvitaan enemmän voimaa verrattuna muihin jarrutyyppeihin, ja jalkojen täytyy olla tietyissä asennoissa, jotta saavutetaan tarvittava jarruvoima.

Levyjarru

Nykyaikaiset jarrut muun muassa maastopyörissä, hybridipyörissä ja monissa sähköpyörissä. Nämä perustuvat jarrusatulaan, joka puristaa metallilevyä vasten pyörän navassa (pyörän keskellä). Tämä on hyvin samankaltainen järjestelmä kuin mitä käytetään sekä autoissa että moottoripyörissä ja pidetään tällä hetkellä parhaana ratkaisuna. Nämä ovat tehokkaimmat jarrut, vaativat suhteellisen vähän huoltoa ja ovat erittäin luotettavia ja saatavilla sekä mekaanisina (vaijerilla) että hydraulisina (suljettu järjestelmä öljyllä).

Hydraulinen levyjarru
Vaihteiden lukumäärä 

Vaihteiden lukumäärä

Kuinka monta vaihdetta tarvitsen?

Tämä riippuu täysin siitä, miten pyöräilet ja mitä haluat saada irti pyörästäsi. Selvittääksesi tämän, sinun on tiedettävä, miten aiot pyöräillä ja haluatko painottaa matalaa huollon tarvetta vai korkeaa suorituskykyä.

Matala huolto

Tässä tapauksessa sinun kannattaa valita vaihteisto, jossa on napavaihteet. Näitä on saatavilla 2-11 vaihteen vaihtoehtoina muun muassa Shimanolta ja heidän Nexus-sarjastaan, jossa on 3, 7 ja 8 vaihdetta. On myös Shimano Alfine, joka on hienostuneempi malli, jossa on vähemmän vastusta mekaniikassa ja joka on saatavilla 8 ja 11 vaihteen versioina.

Korkea suorituskyky

Tässä tapauksessa takavaihteiden määrä liittyy suoraan laatuun. Valmistajat kilpailevat siitä, kuka tekee parhaat vaihteet suurimmalla määrällä rattaan hampaita kasetissa. Tämä tarkoittaa, että hienoimmat komponentit ovat myös ne, joissa on eniten vaihteita takana. Edessä on yksi tai kaksi hammasratasta hienommille osille.

Molempien yhdistelmä

Tässä tapauksessa katsomme järjestelmiä, joissa on 2-3 vaihdetta edessä ja 8-10 ratasta takana. Nämä ovat hieman yksinkertaisempaa rakennuslaatua, joka myös painaa enemmän. Ne on sen sijaan rakennettu kestävämmistä materiaaleista, kuten teräksestä alumiinin sijaan. Nämä kestävät usein enemmän iskuja, mutta eivät toimi yhtä sujuvasti

10-vaihteinen (1x10)
Vaihdevipu sarjaShimano Deore
Takavaihtaja sarja 

Takavaihtaja sarja

Mitä esimerkiksi Shimano SLX tarkoittaa? Jokainen komponenttivalmistaja jakaa komponenttinsa kuten vaihteet, jarrut, kammet jne. sarjoihin, tässä tapauksessa valmistaja on Shimano ja sarja SLX.

Sarjat vaihtelevat toiminnallisten yksinkertaisten komponenttien ja huomattavasti edistyneempien komponenttien välillä, joissa on korkea tarkkuus ja alhainen paino.

Tietysti yksinkertaisemman sarjan vaihteet ja jarrut toimivat niin kuin pitääkin, mutta eivät samalla tarkkuudella tai tunteella kuin hienomman sarjan komponentit. Todennäköisesti yksinkertaisemmat komponentit vaativat enemmän huoltoa ajan myötä.

Alla näet listan suurimpien valmistajien sarjoista järjestettynä niin, että hienoin sarja on ylhäällä.

Huomaa, että tämä taulukko ei vertaa eri merkkejä tai maantiepyöriä vs. maastopyöriä, vaan sitä tulisi käyttää vain vertailuun yhden sarakkeen sisällä.

Shimano maastopyörätShimano maantiepyörätSRAM maastopyörätSRAM maantiepyörätShimano napavaihteet
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
Moottori
MoottoriShimano STePS DU-E6100
Moottorin sijoitus 

Moottorin sijoitus

Missä moottori on sijoitettu, vaikuttaa siihen, kuinka paljon tukea saat ja kuinka tasainen voiman tuntu on. Moottori, joka on sijoitettu etu- tai takapyörään, antaa yleensä kokemuksen, että pyörä työntää (takapyörä) tai vetää (etupyörä), kun taas keskitetty moottori antaa yleisesti vaikutelman, että se olet itse, joka polkee (ja olet tullut paljon vahvemmaksi).

Moottori, joka on sijoitettu keskiöön, tarjoaa siis monia etuja, mutta on hieman kalliimpi rakentaa, mikä tekee pyörän hinnasta korkeamman keskiöön asennetulla moottorilla verrattuna takapyörään tai etupyörään asennettuun moottoriin. Pyörään asennettu moottori on siis halvempi, ja sinulle, joka ajat lyhyitä matkoja tai käytät pyörää suhteellisen vähän, toimii tämä erinomaisesti - kun taas keskiöön asennettu moottori on suositeltava, jos aiot pyöräillä/pendelöidä useammin ja pidempiä matkoja.

Lisää keskiöön asennetusta moottorista

Moottori on sijoitettu keskiöön, eli pyörän keskelle. Tästä syystä tätä kutsutaan usein myös keskimoottoriksi tai keskusmoottoriksi. Se tarjoaa muun muassa seuraavat edut:

  • Tasaisempi käynti, koska keskimoottorissa on enemmän sensoreita kuin pyöriin sijoitetuissa moottoreissa
  • Helpompi käyttää ilman sähköavustusta, koska pyörissä ei ole vastusta
  • Parempi painonjakauma pyörässä, mikä tekee pyöräilystä helpompaa ja hauskempaa
  • Lisääntynyt poljinvoima, koska sähkövoima tulee samasta paikasta kuin poljinvoima
Kammetarvike
Moottoriteho 

Moottoriteho

Max. sallittu moottoriteho Ruotsissa on tällä hetkellä 250 W. Jos teknisissä tiedoissa mainitaan suurempi teho kuin 250 W, on kyseessä vain hetkellinen arvo käynnistyksessä tai kiihdytyksessä, joka laskee 250 W:iin muutaman sekunnin kuluttua.
250 W
Moottorin äänitasoAlhainen
Vääntömomentti 

Vääntömomentti

Moottorin vääntömomentti mitataan newtonmetreinä (Nm) ja se on mittari voiman kyvystä vääntää kohdetta tietyn akselin ympäri. Yksinkertaistettuna voidaan sanoa, että mitä suurempi vääntömomentti, sitä parempi.
60 Nm
SensoritNopeus, Kadenssi, vääntömomentti
Maksiminopeus avustettuna 

Maksiminopeus avustettuna

Ruotsissa sallittu enimmäisavustusnopeus on tällä hetkellä 25 km/h. Jos nopeutesi ylittää 25 km/h, moottori lakkaa avustamasta ja sinun on poljettava itse.
25 km/h
Maksimikantama 

Maksimikantama

Kertoo, kuinka pitkälle voi päästä ihanteellisissa olosuhteissa (lämmin sää, vähän mäkiä, harvat pysähdykset ja käynnistykset sekä tasainen alusta) ennen kuin akku on täysin tyhjä. Tiedot ovat pääasiassa peräisin sähkömoottorin valmistajalta sekä otettu huomioon, minkä tyyppisestä pyörästä on kyse (MTB, peruspyörä jne.)

185 km
SähköjärjestelmäShimano
Akku
AkkuDARFON, 36V, 504 Wh, integrated
AkkutyyppiLitiumioni
Akun sijaintiSisäpuolella
Akkukapasiteetti (Wh)504
Akkukapasiteetti (Ah)14
Jännite36 V
Sisältyykö akku?Kyllä
AkkulaturiDARFON 2A Smart Plus -laturi
Näyttö
NäyttöShimano SC-E6100
AvustustasotEco, High, Normal, Off
TalutusapuKyllä
Varusteet
ValotAXA Blueline
LokasuojatAXA Blueline 30
Kädensijat/tankonauhatHERRMANS LINE DD36BR HERRMANS LINE DD36BL
PolkimetMarwi SP-823
ASIAKKAIDEN MIELIPITEET
Myös tagattu

MUITA TUOTTEITA SARJASSA Superior SST

-3%
Superior Hybridisähköpyörä Miesten Sst 560
2 358,40 €
2 288,44 €
Tarjous
Loppuunmyyty
  • 48
  • 53cm
  • 57cm

SAMANKALTAISIA TUOTTEITA

Scott Sähköpyörä Hybrid Sub Active Eride Usx
2 509 €
alkaen 2 212,94 €
Tarjous
  • L
  • M
  • S
  • XS
-23%
Orbea Hybridipyörä Kemen Mid 40 Urban Green (Gloss)-Matt)

Ostoskorisi(0 tuotetta)

Ostoskorisi on tyhjä
Yhteensä: 0 €
Kassalle

Suosikit(0 tuotetta)

Sinulla ei ole suosikkeja
VALIKKO